web Best Actor samderakhshani
Best Actor
Best Actor Sam Derakhshani
درباره وبلاگ


sam and assal
آخرین مطالب
نويسندگان

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز          فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

l4n1_10952647_905924546136370_1086092088_n.jpg

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست



نظرات شما عزیزان:

ريحانه
ساعت0:31---27 خرداد 1394
رهاعزيزم به خانمشون مياد که خيلى مهربون باشن.من از لينک وب شما رفتم وعکساشون رو ديدم.خدا بهشون بچه هاى خوب ومهربون مثل خودشون بده ان شاءالله.رها جان لطف کن وهمه حرفاى ما رو بهشون بگو.
پاسخ: اره موافقم بسیار بانوی مهربونی و دوست داشتنی هستند


ريحانه
ساعت23:34---26 خرداد 1394
رها عزيزم حتما بهشون بگيد.ما خيلى خيلى براشون خوشحاليم.خوشبختى يعنى اين که خداوند آنقدر عزيزت کند که وجودت آرامش بخش ديگران باشد.چه روز خوبى هم عقد کردن درآستانه ماه مبارک رمضان خداوند به زندگى شون خير وبرکت بى نهايت وشادى بينهايت عطا کند.رها جان شما هم بگيد که صدا وسيما حتما از ايشون وخانمشون دعوت کنند.اگر هم سى ويکم تير تولدشون آقاسام وخانمشون رو دعوت کنندخيلى عالى ميشه.مگه نه؟

ريحانه
ساعت23:07---26 خرداد 1394
سلام الان ديدم که آقا سام عقد کردن.خيلى مبارک باشه. خيلى خوشحالم براشون.ان شاء الله خوشبخت ترين مرد دنيا باشن.اشکم دراومده از خوشحالى واقعا ميگم.خداوند بهشون زندگى بابرکت وخوشبختى وآسايش عطا کنه. دعاى خير همه مردم ايران پشت سرشون باشه.حتما همين طوره.الهى آمين

ريحانه
ساعت15:29---26 خرداد 1394
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست اين نگاه را برايتان آرزو ميكنم.
سلام بچه هادر ماه مبارک رمضان همديگر رو دعا کنيم.ان شاءالله خدا همه مارو مورد لطف و رحمتش قرار بده.حتما براى آقا سام و درخشانى ها وهمه مردم دعاکنيم.


ريحانه
ساعت18:06---22 خرداد 1394
سلام رهاجان همه براى فرستادن نامه هاشون تشکر کردند ولى من ديرتر تشکر کردم.خيلى خيلى ممنونم ازت. ميدونيد من از طريق وب شما براى اولين بار با ايشون حرف زدم .خيلى خوشحال شدم.ايشون خيلى لطف دارن که وقت ميزارن و پيام ها ونامها رو مى خونن. براى نظر طرفدارانشون خيلى ارزش قاىل اند.رها جون خودت از نزديک اقا سام رو ديدى؟
پاسخ: اقاااساام خیلی مهربونن.....عزیزم نه من ندیدمشون....خوشحالم تونستم کاری کنم خوشحال شی عزیزممممممم


ريحانه
ساعت14:07---21 خرداد 1394
سلام رها عزيزم ببخشيد که تولدت رو دير بهت تبريک گفتم.من از سريال همه چيز انجاست وبلاگتون رو ديدم . خوب نقد ميکنيد.کاش آقا سام براى تابستون هم يه سريال از شون تلوزيون پخش مى کرد چون دلمون خيلى تنگ ميشه که نيستن.
پاسخ: ممنونم ریحانه جونمممم


ريحانه
ساعت11:58---19 خرداد 1394
سلام عزيزم منم تولدت روبهت تبريک ميگم.ان شاءالله به همه ارزوهات برسى وهميشه پيروز وموفق باشى.ايشالا صد ساله شى نه صدوبيس ساله شى نه صدوبيس سال کمه هميشه زنده باشى.بازم ممنون که نامم فرستادى.اقا سام هم خيلى لطف کردن که لايک کردن.

ريحانه
ساعت15:54---18 خرداد 1394
زندگى را نفسى ارزش غم خوردن نيست/آرزويم اين است آنقدر سير بخندى که ندانى غم چيست

پانته آ
ساعت20:42---9 خرداد 1394
اینستای ایرانیه

پانته آ
ساعت18:47---8 خرداد 1394
رها جان من آیدی لنزور زدم دوتا جفتش تو وبت لینک میکنی؟
lenzor.com/samderakhshani_

lenzor.com/mehdiyarrahi_
پاسخ: اوکی حتما....چی هعست؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پانته آ
ساعت17:10---7 خرداد 1394



?......... همین جا جواب بده


پاسخ:باشه عزیزممم بهش میگم بعد خوندم نظرم میگم


پانته آ
ساعت12:33---6 خرداد 1394


نه عزیزم مرسی ♥ یه دایرکت طویل دادم یکی از بروبکس فرستاد تا چن ماه روم نمیشه باهاش حرف بزنمپاسخ: پانی اگه شماره تلفنت وارد نکنی هیچ کس متوجه نمیشه خیالت راحت باشه،،،،روگوشیت هم رمز بده که نتونن بفهمن نرم افزار مربوطه رو.گوشت نصب شده،،،چی دایرکت فرستاده بودی بمنم خصوصی بگو


پريسا
ساعت20:39---4 خرداد 1394
سلام منم طرفدار ايشونم. براشون ارزوى سلامتى وموفقيت ميکنم.

پريسا
ساعت20:16---4 خرداد 1394
سلام رها خانم اگر ميتونيد نامه من را هم بگذاريد.باتشکر

ازشما

سلام به شما آقاى درخشانى

براى شما آرزو ميکنيم که همه مردم ايران خيلى دوستتون داشته باشند. دوست داريم توى کارتون بهترين بهترين باشيد. يادتون هم نره ديگه هرگز توى هيچ سريالى اينقدر دادوفرياد نزنيد که قلبتون درد بگيره.چون سلامتى شما براى طرفداراتون خيلى مهمتره.به آقاى شاه حسينى کارگردان سريال همه چيزانجاست بگيد که آقاسام رو اذيت نکنند.چرا از شما خواستند که اينقدر داد بزنيدتا سلامتتونبه خطر بيفته.پيش خودشون فکر نمى کنند که چقدر طرفداراى شما رو ناراحت ميکنند.فقط ميتونم بگم تاهميشه طرفدارتون مى مونم . خداوندبه شما زير سايه رحمتش عمر طولانى همراه با عزت وسلامت عطا بکنه.آمين
پاسخ:چشم عزیزم.نامتو زود میزارم،،الان اقای درخشانی کیش هستن زیاداینستاشون سرنمیرنن دراولین فرصت مناسب نامتو میزارم پیگیر وب باش که خبربهت بدم


پانته آ
ساعت12:31---4 خرداد 1394
پانته آ است دیگر..
گاهی تلگرافی حرف میزنه یه وخ از سیا نیان ببرنش
پاسخ:زود باش ته توه اون جریان دربیار تا نکشتمت،،خخخ،،میخای به اقاسام بگم پانی سلام رسوند؟اگه چیری میخاس بگی بگو ازطرفت کامنت بزارم براشون؟


پانته آ
ساعت20:41---1 خرداد 1394
هنوز مدرسه نرفتم،تا بعد امتحانا نه من گوشی میگیرم نه نوه عموی محترم گوشیشو پس میگیره،
اوشون هم نمیره به خانه ی پدری که تحقیقاتم نشون اونیکه جای والده هس بده
فیلا اکس کیوز می
پاسخ:خخخ جوری نوشتی فکرکردم به زبان خط میخیه خخخ


ريحانه
ساعت16:23---31 ارديبهشت 1394
مدتهاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس

بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام .اقاسام مهربون.
پاسخ: نامتو لایک زدن اقای درخشانی


پانته آ
ساعت12:43---31 ارديبهشت 1394

رها ترس افتاد تو جونم واسه یکی از پیجام ایمیل اومده نمییدونم چیه خیلی عجیبه تیترش:
......................................
بعدشم ته نامه هم چرت و پرت معنیشد رهاااااااا میترسمممم
پاسخ: نگران نباش چیز مهمی نیست پانی

اون ماجرا چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟تحقیقاتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟



هانيه
ساعت18:15---23 ارديبهشت 1394
سلام تاهمىشه طرفدار اقا سام باشىد.موفق باشىد.

ريحانه
ساعت17:45---23 ارديبهشت 1394
سلام وبلاگ خيلى خوبى داريد. ميشه ازتون بخوام اگر با اقاى درخشانى ارتباط داريد به ايشون بگيد که نقش ادم خوب ومثبت بازى کنند.چون خيلى بهشون مياد هم اينکه نقش منفى زياد بازى کردند وتکرارى شده است.ممنون
پاسخ: عزیزم حرفات درقالب یک نامه برای اقای درخشانی بنویس من میزارم اینستاگرامم حدود پنج شش خط هرچی دوست داری به ایشون بگی همینجا بنویس...من حرفاتو میزرم ذاینستاگرام ایشالا مثل نامه های سایر دوستان مخونن لایک هم هم میزنن


من
ساعت15:18---18 ارديبهشت 1394
سلام
دقت کردین آقا سام تو سال جدید تو همه عکساش دست چپشو مخفی کرده؟؟


پريسا
ساعت22:30---14 ارديبهشت 1394
سلام اين دومين باره كه دارم پيام ميدم خيلي عكس هاتون قشنگ اند. من خيلي دوست دارم كه اقاي درخشاني نقش مثبت بازي كنند چون در فيلم اواي باران وهمه چيز انجاست نقششون منفيه باعث ميشه يه عده از ايشون متنفر باشند.خيلي خوبه كه طرفدار ايشون هستيد.

مرجان
ساعت21:55---25 فروردين 1394
منم از طرفدارای سامی هستم،امروزباوبت اشناشدم،خیلی وب باحالی داری،ازحالامرتب بهت سرمیزنم

نسترن
ساعت21:30---25 فروردين 1394
وای رها جان،چقدر پست ثابت وب خوب شده،منم نامم برای اقای درخشانی برات میل کردم لطفا بزار اینستاگرامت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها